Skargi i wnioski
Skargi i Wnioski
- Wojewódzki Lekarz przyjmuje obywateli w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godz. od 900 do 1600.
- Pozostali pracownicy przyjmują w sprawach skarg i wniosków codziennie w godzinach urzędowania od godz. 700 do 1500.
- Informacja o dniach i godzinach przyjmowania skarg i wniosków jest umieszczona na widocznym miejscu w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu.
- Skargi i wnioski wpływające do Wojewódzkiego Inspektoratu za pośrednictwem poczty lub przyjęte osobiście, także zgłaszane ustnie do protokołu podlegają rejestracji w sekretariacie Wojewódzkiego Lekarza.
- Rejestr skarg i wniosków prowadzony jest zgodnie z obowiązującą „Instrukcją Kancelaryjną”.
- Kwalifikacji skarg i wniosków dokonuje Wojewódzki Lekarz.
- Pracownicy Wojewódzkiego Inspektoratu, którym przekazano skargi i wnioski w celu ich zbadania ponoszą służbową odpowiedzialność za dokonanie ustaleń oraz za termin i sposób rozpatrzenia skarg i wniosków.